روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

ننوشتن بس

خیلی وقته ننوشته ام. روزهایم مثل خیلی های دیگه شلوغ و پر مشغله بود. وقتی از نوشتن به هر دلیلی فاصله بگیری، نوشتن هم از تو فاصله می گیرد.

احساس میکنم زندانی افکاری تکراری و ثابت شده ام. حصاری که خودم ناآگاهانه برای خودم ساخته ام. شاید هم یک دلیلش شرایط دست و پا گیر مملکت باشد. زمانهای آزادم به صفر رسیده و تقریبا وجود ندارد. و این خیلی بد است. باید زمانی را برای خودم باز کنم. باید انرژی بیشتری را در آن زمان برای خودم صرف کنم. نباید خودم را فراموش کنم. در این چند وقت، بنا به خواهش و نیاز یکی از دوستان، کار جدیدی را شروع کرده ام که هرچند موقتی است اما جسورانه و هیجانانگیز است. آشنا شدن با یک صنعت و کسب و کار جدید همیشه تجربه جالبی است. مخصوصا اگر با همه ی کارهایی که تا بحال انجام داده ای متفاوت باشد.بگذریم

اینجا را برای این ایجاد کردم که حرفهای دلم را ثبت کنم. برایم مهم نبود کسی بخواند یا نه. اما هر بار که می نویسم، انگار که نه حرفهای دلم، که برای تعداد اندک خواننده هایم می نویسم که می آیند و می خوانند و زمانشان را اینجا برای من صرف می کنند. کمی با خودم فکر کردم و دیدم که این کار حرمت دارد. باید حرمت همین اندک خواننده هایم را حفظ کنم. بایدبدانند که اینجا همواره مورد احترام هستند و خواهند بود.

زمین تهی است ز رندان

همین تویی تنها

که عاشقانه ترین نغمه را دوباره بخوانی

بخوان بنام گل سرخ و عاشقانه بخوان

حدیث عشق بیان کن بدان زبان که تو دانی

سی یو سون

نظرات 4 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 02:31

مگه میشه مشغله نداشت ولی مشغله های من از نوع اعصاب خورد کنه...
من 31سالمه ،متاهل،روانشناسی خوندم با علاقه ولی الان اصلاااااااا دوسش ندارم روحیات من با این رشته سازگار نیست و در نهایت اینکه چشم به راه سه نفره شدن خانواده دونفره البته با دعای همه که نی نی من سالم و سلامت بدنیا بیاد

آخییییی به سلامتی...پس دارین مامان میشین....ایشالا تن درست باشند این نی نی جان، خیلی خیلی مبارک باشه.
در مورد رشته تحصیلیتون، اینکه با علاقه خوندین خیلی خوبه، اما هنوز هم میتونین هر رشته ای که بخواهید درس بخونین. البته مدتی درگیر بچه داری خواهید بود اما در همین مدت هم میشه مطالعه کرد...
ایشالا مشغله هاتون از نوع اعصاب خورد نکن باشه....البته نی نی که به دنیا بیاد کلا مشغله میشید

فرناز شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:57

سلام روز و.روزگارتون خوش چقدر خوبه که اینقدر اوقاتون پر از مشغله های مفیده خداوند نیمی از این مشغله های سازنده رو نصیب من کنه،در کار جدید هم موفق باشید بنظرم اگه تجربه جدید و متفاوتیه شاید این کار جدید همون وقتیه که میخواستید به خودتون اختصاص بدید...

سلام. ممنون
یعنی شما مشغله ای ندارید؟
اصلن یکم از خودتون بگین.

نییییلوفر سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 18:12 http://maloosak.69.mu

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت و یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
65168

شما خانم بهترین روشهای کسب درآمد هستین. چرا نوشتین نییییلوفر؟؟؟
اینجا اومدین، کدوم یک از مطالب منو خوندین؟ این کامنت سرشار از انرژی مثبتتون، آیا جز برای مشتری جمع کردنه؟ (و نه از روی محبت و نوعدوستی) آیا نحوه نگارش کامنتتون، سو استفاده جنسی در جهت جلب مشتری نیست؟ آیا این راه تبلیغ، توهین به زنان و دختران نیست؟

یاسمین سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 12:26

سلام.ایشالا که تو کار جدیدت موفق باشی.مشغله همیشه هم بد نیست.بیکاری انفعال میاره.من خودم هروقت سرم شلوغ بشه یاد خودم میارم که همه این چیزها که زندگیم رو پرمشغله کرده آرزوهای زندگیم بودن.
یه وقت درگیری باعث نشه وبلاگ نویسی رو کنار بذاری.

سلام ممنون
چرا وبلاگ نویسی من براتون مهمه، من که چیز به درد بخوری نمی نویسم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد