روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

پا....ییز

چقدر تو عجیبی ای پاییز رنگارنگ

انگار تمام زندگی من تنها در تو خلاصه شده است

من روزی در تو به دنیا آمدم

در تو گریستن آموختم

در تو شرع به درس خواندن کردم

در تو عاشق شدم

در تو به اوج رسیدم

در تو له شدم

در تو زنده به گور شدم

در تو زندگی را دوباره آغاز کردم

و میدانم

روزی

در تو

خواهم مرد

در توی لعنتی قشنگ دوست داشتنی وحشتناک

در طول همین سه کلمه

مهر

آبان

آذر.

نظرات 6 + ارسال نظر
..... چهارشنبه 18 اسفند 1395 ساعت 10:36

توی لعنتی دوست داشتنی .....

این نوشته ام را خودم هم خیلی دوست دارم

آوا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:51 http://maryamabdollahi56@gmail.com

سلام وقت بخیر
سپاس از حضور پر مهر شما دوست آذرماهی
تبریک بنده رو هم بابت تولدتون پذیرا باشید
فقط میدونم آذرماهی هستید اما نمیدونم کدوم روز قشنگ آذر
برقرار و پایدار باشید.
با احترام

سلام وقت شما هم بخیر
ممنون بابت تبریک روز تولد
روز تولد من 17 آذر هست.
تن درست و شادمان باشید

ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 14:19 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

لطفا بازم دلنوشته هاتونو با ما به اشتراک بذارید
البته اگر ممکنه
ممنون

چشم
البته خیلیاش همینجا هست

ترانه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 07:19 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

راستی اولین بار که متن پاییزی رو خوندم
فکر کردم شعره
پایین متنو نگاه کردم که نام شاعرو ببینم
چون این متن احساس زیادی توش موج میزد
دوس داشتم حسمو در اولین بار که دلنوشته شما رو خوندم بدونید.

ممنون
بله خودم نوشتمش
البته من دلنوشته زیاد دارم

یاسمین جمعه 14 آبان 1395 ساعت 16:20

این پاییز سرد و منحوس...اونقدر یخ که انگار در این فصل با همه بیگانه میشی و فقط میشه غمها رو در خود ریخت

شما دیگه چرا...

ترانه پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 10:56 http://tarane-zendegi.blogsky.com/

سلام
امیدوارم از این به بعد فقط خاطرات رنگی در پاییز داشته باشید.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بچه که بودم همش سوال بود برام که چرا مهرماه رو نمیذارن سال نو.
چون همیشه اتفاقات تازه اون موقع میفته.
به جزء درس خوندن و ....
یکی تلخ ترین اتفاقات زندگیم و زیباترینش مهرماه بود.

ممنون ترانه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد