روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

اول میگویی: در دنیا فقط من هستم!

بعد میگویی: در من دنیایی هست!

و در نهایت میگویی: نه دنیا هست، نه من هستم!

ملت عشق.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 01:56

عاالی مرسی از توضیحت

یاسمین دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 22:07

من تو مرحله دومم.
مرحله سوم واقع بینیه یا ناامیدی؟

مرحله سوم مرحله ی یکی شدن با روح جهان یا آفریدگار است.
خوبه که در این مرحله هستی
اصلن میدونی چیه؟ من همیشه گفته ام که در دنیای هر کسی یک دنیا وجود دارد. دنیایی که میتواند بی انتها باشد. (و البته این خود آدمها هستند که دنیای درونشونو محدود میکنن معمولا.) و برای من وارد شدن به این دنیا و آشنا شدن با آن همیشه جذاب بوده. برای همین دوست دارم با افراد مختلف از هر جنس و در سنین مختلف آشنا بشم و در دنیاهای مختلف سیر کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد