روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

باران بهاری

مثل باران بهاری

که نمی گوید کی

بی خبر در بزن

و سرزده از راه برس...

تا زمانی که یک تمدن بزرگ خود را از درون نابود نکرده باشد، از بیرون تسخیر نمی شود

ویل دورانت

به قول شاعر:

این دود سیه فام که از بام وطن خواست...از ماست که بر ماست

بیخیالِ عنوان

آقا درس دادن یک درس جدید خیلی سخته....اونم وقتی 69 تا دانشجو سر کلاست باشه از رشته های مختلف....حالا اگه یک درس بشه دو درس...دیگه واویلا....برای من که تدریس کار اولم نیست....

ای مدیر گروه....چی بهت بگم من که هرچی میکشم از توست...

جریان های ذهنی

خیلی وقتها سعی میکنم به چیزی فکر نکنم، اینقدر جریانهای ذهنیم زیاده که هر روز مدت زیادی صرف پردازششون میشه. این باعث میشه از اقدام های عملی باز بمونم. باید سعی کنم به چیزی فکر نکنم....بیشتر عمل کنم و منشا اون افکار را از بین ببرم...باید جریانهای ذهنی را کنترل کنم...اما وقتی سعی می کنم به چیزی فکر نکنم، دقیقا دارم به همه چیز فکر می کنم....


temp

میشه به من بگید وقتی خیلی دلتون میگیره، از اونا که از ته دل میگیره منظورمه، چکار میکنید؟