روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

شبکه های اجتماعی

نظرات ما از پرسه زدن در شبکه های اجتماعی سرچشمه می گیرد نه تحقیق و مطالعه ی کتابها. این نوع تقلید از دانایی در واقع الگوی جدید نادانی است.

(کارل گرینفلد)

وه از این آتش روشن

دلم برای مادربزرگ تنگ شده

هنوز فرصت نکرده ام برایش عزاداری کنم

درواقع....هنوز باور نکرده ام رفتنش را

ذره ذره غم می آید و من

خوب یاد گرفته ام که بی خیال باشم

می دانی که...

کاش آبان زود تر تمام شود

هنوز غول مرحله آخرش مانده.....

دیوانگی و عقل از یک جنسند، مانند تاریکی و نور

آزمودم عقل دور اندیش را

بعد از این دیوانه سازم خویش را

(به بهانه انتخابات  ایلات متحده)

حتی اگر نباشی، می آفرینمت، چونانکه التهاب بیابان سراب را

قیصر امین پور

پا....ییز

چقدر تو عجیبی ای پاییز رنگارنگ

انگار تمام زندگی من تنها در تو خلاصه شده است

من روزی در تو به دنیا آمدم

در تو گریستن آموختم

در تو شرع به درس خواندن کردم

در تو عاشق شدم

در تو به اوج رسیدم

در تو له شدم

در تو زنده به گور شدم

در تو زندگی را دوباره آغاز کردم

و میدانم

روزی

در تو

خواهم مرد

در توی لعنتی قشنگ دوست داشتنی وحشتناک

در طول همین سه کلمه

مهر

آبان

آذر.

تسلیم نشو!

یا انجام‌ش بده یا بمیر؛ اما تسلیم نشو