روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

دل به امید صدایی که مگر در تو رسد

ناله ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد

بیخود و مجنون دل من

نور تو بودی

کی منو از تو جدا کرد.....

یه روزی میشه که این فقط خودتی که به خودت دلداری میدی

باور کن نامت را سی باره نوشتم و پاک کردم

دیگر بهانه ای ندارم که از تو به خودم بنویسم و از خودم به تو....

به بهانه کوچک یک امشب دوباره برایت می نویسم.

سلام.


فهم + ن - فهم + بد

درجه ای وحشت ناک تر و هولناک تر از "نفهمی" وجود دارد و آن "بدفهمی" است! تمامی سو تفاهمات از بدفهمی ناشی می شود و دلیل بد فهمی، درست و دقیق گوش نکردن به حرفهای طرف مقابل است.

مطلب فوق یکی از مطالب آموزشی فنون مذاکره است. به نظر من، در بسیاری از مواقع، دلیل بدفهمی درست گوش نکردن نیست. نفهمی است.

نقض حقوق بشر

از این پس قطع دسترسی به اینترنت نقض حقوق بشر تلقی میشود.

خاموش

کوه ها خاموش

دره ها دلتنگ

راهها چشم انتظار کاروانی با صدای زنگ...