روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

خاموش

کوه ها خاموش

دره ها دلتنگ

راهها چشم انتظار کاروانی با صدای زنگ...

نظرات 6 + ارسال نظر
دورافتاده یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 15:18

جای کوه با دره عوض بشه عمق دلتنگی بیشتر میشه

هوپ... یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 01:12 http://be-brave.blog.ir

چقدر قامت شعر موزون و دلربا بود ؛)

بله همینطوره. بقیه اش هم زیباست...

فرناز چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 21:10

نه من وبلاگی ندارم...این که اینجا رو از کجا یافتم هم بر می گرده به یکی از چند وبلاگی (ماهی سیاه کوچولو) که دنبال میکنم هرچند اون وبلاگ دیگه حال و هواش مثل قبل نیست...

ماهی سیاه کوچولو فکرش خیلی درگیره برای همین کمتر می نوسه
ممنون از لطف و محبت شما

فرناز چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 13:46

این روزها تلخی ها کم نیست از یک طرف ماجرای اتوبوس سربازها از طرف دیگه محیط بانهای بی گناه و ...و همه ی اینها در کنار سختی هایی که تو زندگی شخصی هر کدوم از ما ها هست...البته درسته که دلخوشی ها کم شدن ولی من میگم چون هنوز وجود دارن تلخی ها رو کم رنگ میکنن.

بله حق با شماست
ممنون از شما بخاطر حضورتون
شما وبلاگی ندارید؟ دوست دارم بدونم چطور با اینجا آشنا شدید...

فرناز یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 23:03

چه روزهایی رو میگذرونیم سرشار از تلخی ها ...

شما چرا؟

یاسمین یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 18:06

من زیر پست قبلی واست کامنت گذاشته بودما برادر

بله همینطوره، ببخشید من متوجه نشده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد