روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را
روزگار نو

روزگار نو

گر زخیال چهره ات عکس فتد به جام می مستی چشم مست تو مست کند پیاله را

سیگار

من در طول مدت زندگی، هیچگاه اهل دود نبوده ام. همیشه از بوی سیگار متنفر بوده ام. حتی زمانیکه در عسلویه کار می کردم (حدود9سال پیش) که همه سیگاری بودند و به شدت مرا به کشیدن سیگار ترغیب می نمودند، به سیگار لب نزدم. هنوز هم از بوی سیگار حالم به هم میخوره. اما .... چند روزه که دلم یک سیگار برگ با بو و طعم شیرین میخواهد. نمیدونم چرا. اعتراف میکنم که چند روزه دارم بهش فکر میکنم.

جایگزین داره به نظرتون؟

نظرات 10 + ارسال نظر
هلیا سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 08:30

سلام اقا برنای عزیز منو یادت هست؟(زود تند سریع بگو کیم)
من که اصلا بوی سیگار واسم سردرد میاره...دروغ نگم دوبار
کشیدم ...ولی گذاشتمش کنار

سلام
بله که یادمه
کارخوبی کردی گذاشتی کنار. سیگار اصلا چیز خوبی نیست

زهرا یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 13:22 http://janedel.mihanblog.com/

فقط پسته ....... انجیر خشکه ........ بعد هی با دونه های انجیر خشکه که لابه لای دندونات گیر کرده ور برو........ تا درشون بیاری از سوراخ سمبه های دندون....... دیگه مطمئنن از فکرش میای بیرون .......

فقط دود

از: آنه...به:خدا دوشنبه 14 دی 1394 ساعت 01:40 http://ane-moo-meshki.blogfa.com

نکش
قرار نیست این نفس سرکش هرچی بخواد بهش برسه
یوقتایی یچیزایی و ی کارایی هست که هر چی بگذره دیره برای اولین بار انجام دادنشون...منظورم اون کاراییه که همیشه وقتی تو ذهنت مرورشون میکنی،خاطره اولین بار برات فوق العاده شیرین و لذت بخشه،مث وقتی که میتونی ی راهی رو واسه کسی باز کنی و این کارو میکنی
یجورایی حالت با اون کار خوب میشه
ی کارایی هم هست که همیشه برای انجام دادنشون زوده
و وقتی انجامشون میدی انگار دیگه پیش خودتم قوی نیستی
سیگار کشیدن تا همیشه زوده
کمترین تاثیرش توی وجودت اینه که میتونی بگی تو شرایطی که خیلی ها در جهت آب شنا کردن و به پرتگاه رسیدن،من خلاف جهت شنا کردم و خودمو از سقوط نجات دادم و وقتی میتونی بگی هیچوقت این عملو انجام ندادم،اونوقته که حس خوب داری و برای خودت اسطوره ای
هوف...چقد حرف زدم...اصن الان جرات داری قانع نشده باشی!!
البته اگه از زمان نوشتن این پست تا الان سیگارو امتحان نکرده باشین

دیگه فک کنم به پرحرفی های آنه عادت کرده باشین

ممنون....من از کامنت طولانی خوشم میاد
نگران نباش...من از دود متنفرم...

دختری از جنس باران شنبه 12 دی 1394 ساعت 16:57

آره پیاده روی کنار ساحل انزلی,بخصوص موقع طلوع خورشید

پس لطف کنید یک بسته ساحل انزلی به همراه طلوع خورشید برای من بفرستید....

خزنده جمعه 4 دی 1394 ساعت 13:42

طعم هیچکدومشون شیرین نیست! بوشون شیرینه. پیشنهاد می کنم یکی رو استخدام کنی کنارت سیگار برگ بکشه لذت ببری :دی

مثل اینکه همه رو امتحان کردی
دارم....کاپتان بلک گلد میکشه....

خانم اردیبهشتی سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 11:21 http://mayfamily.blogsky.com

سلام
والا من حساسیت دارم به بوی سیگار و تمام سیستم تنفسی و چشم هام می سوزه برای همین واقعا دلم نمیره بگم حالا امتحان کنید.
ولی همین تمایل نشون میده یک استرسی دارید که بدنتون نیاز به یک چیزی برای کم کردن این استرس داره

آفرین به شما
تا حالا اینقدر توجیه نشده بودم
خب منم بدم میاد برای همین گفتم که جایگزین پیشنهاد بدید....

Rojin جمعه 27 آذر 1394 ساعت 06:51 http://rojna.blogfa.com

بکش بابا حالشو ببر. با ۱ بار کشیدن نه معتاد میشی نه سرطان میگیری.

من اولین بار میخواستم سیگار بکشم بلد نبودم. پاشا گفت پف بزن بعد نفستو بده بالا. منم به سرفه افتادم از اون وقت هیچوقت سیگار نکشیدم

ای جانم....تو چه پایه ی خوبی هستی....دمت گرم

سروش پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 13:15 http://azadkish.mihanblog.com

من از بوی سیگار هیچگاه بدم نیومده و حتی تا سالها پیش چند سیگار ر به مصرف رسوندم اما سالهاست که به طرفش نرفتم و بعید میدونم که برم. علاقه ای ندارم.
هوسه، جدیش نگیر رفیق.

این چیزها هیچ وقت برای من جدی نمیشند. ممنونم ازت رفیق

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 22:10 http://1nicegirl8.blogsky.com/

آره چپق سرخپوستی

فکر خوبیه، اما چپق سرخپوستی از کجا پیدا کنم....
میخوااااامممم

یاسمین سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 18:54

منم از بوی اغلب سیگارها بدم میاد.اما بعضیاشون میچسبه.مثل وینستون.

قلیون هم نمیکشید؟

نه زیاد....اما اگه کسی باشه که پایه باشه چرا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد